Voorafgaand maken we een bedrijfsanalyse van de huidige situatie, zodat we erop toe kunnen zien dat de campagnes het merk weerspiegelen en de interesse van de doelgroep wekken. We stellen een plan op waarin het budget, de content en de relevante kanalen bepaald wordt.
Wat is Display advertising?
Bij Display advertising wordt gebruik gemaakt van beeldadvertenties en/of video uitingen in de vorm van een digitale banner. Deze online advertenties worden weergegeven op websites en sociale netwerken die jouw doelgroep bezoekt. Als adverteerder betaal je voor de online advertentieruimte om een banner te kunnen plaatsen, met als doel een zo groot mogelijk relevante doelgroep te bereiken. Display advertising is één van de meest effectieve methodes om het grote publiek te bereiken.
Het belang van
display adverteren
Met Display marketing vergroot je de naamsbekendheid van jouw organisatie, genereer je relevante traffic naar de website of webshop, haal je relevante bezoekers terug naar de website of webshop die nog geen conversie voltooid hebben en blijf je onder de aandacht bij deze groep. Om met Display Advertising relevant te blijven bij jouw doelgroep is een doelgroepgerichte en datagedreven aanpak van belang. Ascend Online helpt je daar graag bij.
Onze Display advertising aanpak
Onze ervaren Display advertising specialist zorgt ervoor dat jouw display advertising-budget efficiënt gebruikt wordt, door zeer gericht te targeten op basis van data. Ascend online haalt het maximale rendement uit jouw display en- of video campagnes door onderstaande aanpak toe te passen.
In het plan bepalen we ook aan de hand van de bedrijfs- en marketingdoelstellingen welke KPI’s sturend zijn tijdens de Display campagnes. Wil je bijvoorbeeld meer naamsbekendheid creëren? Of wil je juist een nieuw product of dienst onder de aandacht brengen van de bestaande doelgroep? Met deze doelen en kpi’s kunnen we bepalen wanneer een campagne succesvol is.
Afgestemd op de metrics, de doelgroep en het budget stelt Ascend Online een roadmap op. Het verzorgen van media trafficking is eveneens een belangrijk onderdeel van onze Display Advertising aanpak. Aan de hand van de kpi’s worden belangrijke elementen meetbaar gemaakt, zodat we goed voorbereid zijn om de prestaties van de campagnes te monitoren.
Na akkoord op de voorgaande drie stappen gaan we aan de slag met het inrichten van de Display campagnes. Onze specialisten zetten de campagnes op, targeten de juiste doelgroepen en passen de gewenste targeting mogelijkheden toe.
Tijdens een Display campagne wordt aan de hand van data-analyse de banner(s) actief geoptimaliseerd om de KPI’s te halen of zelfs te overtreffen. Bovendien rapporteren en evalueren we frequent in een op-maat-gemaakt dashboard zodat jij op de hoogte blijft van de resultaten en dat wij een perfecte balans kunnen vinden tussen rendement en groei.
Waarom ons kiezen als Display advertising partner?
- Data gedreven display advertising strategie
- Automatisering van werkzaamheden
- Duurzaam & maximaal resultaat
- +7 jaar ervaring in verschillende branches
- Snel schakelen met de specialist